петък, 6 януари 2012 г.

Мисли на Барак Обама


(Barack Obama) пълно име Барак Хюсеин Обама II (Barack Hussein Obama II) (1961) - американски политик и държавник, 44-ият и настоящ президент на САЩ

Ако вие вървите по верният път и продължавате да вървите по него, то в крайна сметка вие ще постигнете успех.
Не продавайте себе си евтино. Може би вие сте разказвачите на нашето време.
Три месеца - цял живот в политиката.
Аз не искам да ви заблудя. Аз съм човек, който живее обичаен живот, и се случва така, че аз съм човек, който прави грешки. И въпроса е в това, че ти признаваш своите грешки и се учиш от своите грешки. Затова аз мога да кажа, че съм благодарен на своите грешки за възможността да се уча. (за това, че сега е голяма рядкост, когато демократ да отиде на църква)...

Политиката е станала такава ожесточена и пристрастна, толкова пропита с пари и влияние, че ние не можем да се заемем със сериозните проблеми, търсещи решения. И това е първото, което трябва да се промени.
Това, че моя баща - черен като смола, а майка ми - бяла, като мляко, практически нищо не е оставило в съзнанието ми.
Като сме против тези, които представляват пазара на единственото решение за всеки икономически проблем, ние започваме да се бъркаме в промените на пазарните принципи и там, където това е необходимо. Съпротивлявайки се усилено на църквата , ние приравняваме търпимостта към пълно изключване на религията от живота на обществото.
Моя семеен живот е за мен най-важното и най-великото нещо, което съм правил в живота си, и повече, мога само да направя само в политическа дейност.


Няма коментари:

Публикуване на коментар