неделя, 13 ноември 2011 г.

Мисли на Ашли Брилиант


(Ashleigh Brilliant) (1933) американски писател хуморист и карикатурист

Да живееш на Земята, може би е скъпо, но пък затова вие получавате целогодишна безплатна екскурзия около Слънцето.
Ако винаги правиш утрешната работа днес, то в последния ден от твоя живот ще бъдеш съвършено свободен...

Много хора се изказват за и против атеизма, но Бог отговаря: Никакви коментари.
Ти не си сам в своята самота.
Ако искаш да спечелиш със сигурност, изобрети своя игра, а правилата не казвай на никого.
Съгласно последните статистически данни, 43% от всички статистически данни са съвършено безполезни.
Депресията ме мъчи не винаги, а само тогава когато мисля или чувствам.
Ако искаш да стартираш с върха на своята професия изобрети своя собствена професия.
Аз знам толкова малко, че не ме изумява това, колко много хора знаят още по-малко.
Искам да има по-малко корупция или повече възможност да участват в нея.
Бъди любезен към учителите. Даже ако те не заслужават твоето уважение, те заслужават съжаление.
Аз мога да правя велики дела, ако не бях така зает да върша малки дела.
През следващите седмици се надявам да узная, какво ще стане през следващите седмици.
Колко високо се намираш, зависи изключително от това, какво считаш за дъното.
Прави това, което считаш за правилно, но се постарай да не попадаш зад решетките.
Смъртта - това е част от живота, но много малка.
Голяма част от моите проблеми нямат решения или решението е по-лошо от самият проблем.
Аз с радост би прекарал живота си в пътешествия, ако имах друг живот да за го прекарват у дома.

Няма коментари:

Публикуване на коментар