понеделник, 22 октомври 2012 г.

Бог каза...


Мислех си, че моите мечти са невъзможни,
 но Бог каза "всичко е възможно" (Лука 18:27).

 Бях загубен и объркан. Мислех си, че никога няма да намеря разрешение,
 но Бог каза "Аз ще оправям стъпките ти" (Притчи 3:5,6)

 Почти се бях предал. Мислех си, че няма да се справя,
 но Бог каза "можеш да направиш всичко" (Филипяни 4:13)

 Почти се бях отказал. Мислех си, че усилията ми не си заслужават проблемите,
 но Бог каза "заслужава си" (Римляни 8:28)

 Мислех си, че никога няма да го направя, че нямам нещата, които са ми нужни,
 но Бог каза "Аз ще снабдя всичките ти нужди" (Филипяни 4:19)

 Тревожех се. Чувствах се като хванат в капан под планина от отчаяние,
 но Бог каза "Аз ти давам мъдрост" (1 Коринтяни 1:30)

 Страдах от вина. Бях ядосан на себе си, за нещата, които бях извършил,
 но Бог каза "прощавам ти" (1 Йоан 1:9)

 Плаках, защото бях самотен,
 но Бог каза "Аз никога няма да те оставя или забравя"(Евреи 13:5)

 Автор - неизвестен

Няма коментари:

Публикуване на коментар