събота, 31 декември 2011 г.

Не всичко се купува с пари...

Не всичко се купува с пари

целувката: и онова пеперудено усещане в стомаха ми.
Обичам те: произнесено от човека, който обичам, като никой друг.
красотата: която очите ми виждат всеки ден.
приятелството: истинското, в богатство и в бедност.
спокойствието: в душата ми.
съвестта: и знанието, че на никого зло не съм направила.
радостта: от споделената откачено-интересна история.
радостта: при вида на усмихнатите лица на моите слушатели.
щастието: че правя това, което обичам.
задоволството: в мен, когато правя нещата добре.
един миг време: веднъж отишъл си, той не се връща.
прегръдка: детска, на децата не им пука за пари.
дъждът: трополещ по капандурите, който ме буди сутрин.
луната: изпълваща нощта.
добрият смях и добрият разговор: с приятел.
неделя сутрин: и тишината.
спомените от детството: зелената трева и босите ми крака.
страстта: извираща от мен, когато мисъл прекоси съзнанието ми.
желанието: да сготвя нещо, вкусно, ароматно и различно.
удоволствието: от заседените в земята семенца.
изгревът и залезът: ..
звуците: на морето, на реката, на птичките.
сънищата: които помня.
изнендата: от подаръка, който не очаквам.
флиртът: с непознат, на улицата.
прегръдката: от любов, стягаща ме в менгеме, което обичам.
цветовете: на пролетта, лятото, есента и зимата.
знанието: че някой чете, това, което пиша. :)
калинката: която се разхожда по ръкава ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар