сряда, 14 януари 2009 г.

Н А У Ч И Х . . .




- Научих, че съм силен. Затова, нямам извинение за слабостите си. (Фил.4:13)
- Научих, че никой не може да действа противно на представата за себе си. Нека не забравяме, че сме Божии деца!
- Научих, че който лъже няма доверие на никого; нито на Бога, нито даже на себе си.
- Научих, че се променя този, който обича, а не само този, когото обичат.
- Научих още, че е жалко за онзи, когото никой не обича. Някои сами си го търсят...
- Научих, че трябва да търся само това, което Исус може да ми даде.
- Научих, че да си завоюваш истински приятели - това е най-ценното в живота ти.
- Научих, че с всяка крачка направена напред, аз придобвам още по-голяма сила за следващата. Така е и с крачката назад.
- Научих, че колкото пъти съгреша и се отрека от Господа, толкова пъти Той иска да види уверение от мен, че Го обичам. Спомням си за Петър. Исус би ходил по вълните и заради мен... Как толкова много ме обичаш, Господи?!
- Научих, че не трябва да се опитвам да оправя поведението, а отношението си към Бога и хората.
- Научих, че моята нужда е толкова голяма, че само една такава личност като Бог може да я задоволи.
- Научих, че който вярва в Божия Син, той носи това свидетелство в себе си...
- Научих, че обичащият човек се сеща да направи някои неща, за които другите не могат да се досетят.
- Научих, че да си роден от Бог, това означава, че ако сега се върнеш в миналото си, да не повториш нито една от грешките, които си направил тогава. Ако нещо, което си спомняш е мерзост, но то ти харесва и мислиш за него, значи, сърцето ти НЕ Е напълно обновено.
- Научих, че съвършен в очите на Бога е онзи човек, който обича. Какво ли прави той?
- Научих, че за да заобичаш някого, трябва да му дадеш шанс той да ти покаже обичта си. Не можеш да заобичаш някого само ако се насилваш. Опитай, за да видиш!
- Научих, че ако имам скрити сладки тайни в сърцето си, там не мога да сложа своите мили, мои, най-близки приятели.
- Научих, че ако искам да видя, че Бог ме обича, то тогава трябва твърдо да застана срещу греха.
- Научих, че никой не може да ми отнеме възможността да помагам на хората винаги когато поискам. Тази възможност ме изпълва с радост! Защо да не я използвам?!
- Научих, че само истински благодарният човек изразява благодарността си. Защото само той вижда Божията обич...
- Научих, че никой не може да живее, ако нещо или някой друг не му служи, а му пречи.
- Научих, че ако някой човек започне да ти поставя условия, за да те приеме като приятел, то той не може да ти бъде истински такъв.
- Научих също така, че не мога винаги да се отнасям с другите както си искам и да очаквам те винаги да ме приемат такъв, какъвто съм.
- Научих, че всеки има своето право на избор, за да го упражнява... Остави човек да сгреши; не знаеш коя грешка ще му "помогне"!
- Научих, че в живота си не трябва да търся човека с когото мога да живея, а човека, без когото не мога да живея (в брак).
- Научих, че ако от атеистите крия своята вяра, то и от моите братя и сестри ще крия своя атеистичен живот.
- Научих, че ако нямам поставена Божията цел в живота си, до никъде няма да стигна.
- Научих, че никога не е твърде много “доброто” което Бог допуска да ми се случи!
- Научих, че мога да предам цялото си сърце на моя Господ, и това ще накара цялото небе да запее заради мен. Цялото небе!!!
- Научих, че който държи грешки в живота си, той търси грешки и в живота на другите, за да прикрива своите.
- Научих, че в Бог вярва само човек, който е готов да изпълнява...
- Научих, че който не цени себе си, не цени и другите.
- Научих, че щом Бог, Който не греши ме е призовал да Му служа, то тогава аз наистина съм способен да правя това.
- Научих, че и Бог има слабост - Той ме обича! Обичам те, Господи!


- Нужно ли е себеотрицание, за да избереш доброто? Ти го избираш естествено, когато то ти харесва.
- Трябва да имаш някого, когото да обичаш, за да видиш грозотата на характера си в отношението си към него...
- Ако не проявя обич, никой няма да я изпита.
- Можеш да бъдеш полезен само когато си използван.
- Участието в нещо се потвърждава чрез приемане. Ако не приемеш спасението - нямаш участие в него!
- Когато видиш, че Бог е любов и те обича, тогава ще започнеш да обичаш.
- Който е заинтересован от Божието царство, той го съгражда.
- За да започне едно нещо отначало, трябва старото да свърши.
- Трябва да търсим Бог заради Него самия, а не заради себе си.
- Бог заслужава винаги много повече, отколкото искаме или можем да Му дадем.
- Благословенията идват когато направиш всичко възможно, за да ги получиш. Те лежат в нозете на Собственика и трябва да се наведеш, за да ги вземеш...
- Дори да се държиш с всеки по най-добрия начин, за да живееш добре можеш да разчиташ само на доброто отношение на другия към теб.
- Не е най-страшно това, че никой не те обича. Лошо е ако ти не обичаш.
- Горко ми ако имам неблагодарни приятели.
- Горко ми, ако имам истината, а нямам врагове...
- Резултатът от осиновяването ни е наличието на Св. Дух в нас, и небесният принцип, чрез който се отричаме от себе си и водим твърда борба срещу греха.
- Господ избра само един народ - еврейския, за да не погуби цялата земя отново.
- Благодарността и признателността си към Бога изразяваш тогава, когато приемаш това, което Той дава.
- Бог е дал време да се развие злото чрез Сатана, а чрез Исус и мен да се развие доброто.
- Това, което променя твоето отношение към другите е вярата, приела прощението от Бога и уредените отношения с Него, а не делата, които вършиш.
- Божият Дух се бори за мен!
- За приятелите винаги има повече, отколкото могат да приемат.
- “Не си пазач на брат си”, но ако някой остане недоволен, тогава кой ще бъде виновен?!
- Полезно е само това, което се използва. А всичко от Бога е полезно. Затова всичко Негово трябва да се използва.
- Проблемът е само в твоята глава. Той може да не съществува никъде другаде.
- Да живееш в реалността - това е най-истинския живот.
- Исус казва: Приемам те такъв какъвто си, защото не искам да останеш такъв.
- Който има слабост и гледа пристрастно дори само в едно нещо, не може постоянно да прави разумен избор.
- Какво като имаш блага, ако не ги споделяш с другите!
- Общуването е форма на обич.
- Любопитството е форма на егоизъм.
- Сърденетео е форма на егоизъм.
- Ако имаш едно наум, дай от него на ближния си!
- Една любов, която не е проявена, не е истинска...
- Душата ми не е кошче за отпадъци...
- Недей да дъвчеш хапката на другия!
- Научи се да се съмняваш в дявола!
- По-добре е да загубиш живота си, отколкото да спечелиш смъртта си...
- Един подарък е най-много ценен когато задоволява действителна нужда, която човек е почувствал. А кога една личност е най-много ценена?
- Твоите действия са израз на онова, в което наистина вярваш.
- Нашето неверие ограничава Божията сила.
- Не събуждайте звяра в мен!
- Колкото искаш от Бога, толкова и получаваш. Получил е този, който е искал. Не е получил този, който не е искал.
- Няма по-голямото удоволствие от това, да виждаш, че обичаш Бог. Най-голямата обич е проявената към Него...
- Когато искаш от Исус, не се задоволявай с малкото! Искай го за Него, а не за себе си!
- През много скърби трябва да преминем, за да влезем в Божието царство, а не през много удоволствия...
- Смъртта не е алтернатива за мен!
- Принципът е такъв: Даваш всичко, получаваш още повече...
- Вярващият се хваща и за най-малкото "доказателство", за да повярва.
- Запазвам правото си да бъда честен и коректен към всички мои приятели.
- От нашия избор пострада Исус...
- ВЪЗЛЮБЕНИ, не забравяйте че Исус ПОБЕДИ Сатана. Затова вашият грях не е това, за което да живеете!!!

1 коментар: